TeamLeader Gegevensset Automatisch Bijwerken

Nu het datamodel is gemaakt en alles ook staat wil ik uiteraard alles automatisch laten verversen. Ik zie hier wel e.e.a. aan forum topics en heb ook wel wat aanpassingen kunnen doen maar alsnog loop ik vast.

Alles gegevens in het datamodel zijn direct gelinkt via Invantive Cloud op een calender Excelbestand na.

Via het topic Hoe maak ik een Power BI gegevensset op Exact Online met automatisch verversen? heb ik gekeken welke stappen te nemen.

Vermoedelijk is de look-and-feel nu iets anders. Daarom stuur ik zelf nog printscreens mee.

Stappen die ik heb gezet:

• Aanmeldgebruikersaam Power BI Desktop komt overeen met Invantive Cloud-usernaam.

Welke stappen kan ik nog zetten?

Wat is het exacte probleem waar u een vraag over heeft?

Ik kan het automatisch verversen niet instellen in PowerBI, Je wilt dat de klant op het juiste moment tijdige en accurate data beschikbaar heeft, zonder dat hier handmatige stappen voor nodig zijn.

Hoe kan ik het automatisch verversen in PowerBI instellen voor mijn model?

Het instellen van automatisch verversen staat beschreven in:

Hi thanks voor het delen. Dit is exact het bericht wat ik ook al had gelezen en heb gestuurd in mijn originele bericht. Ondanks deze stappen kan ik geen instellingen aanpassen helaas. Wat kan een alternatief zijn?

Dit is ons momenteel onbekend. Advies is om Microsoft Support of een Power BI-consultant te raadplegen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.