Voor een klant hebben we een koppeling gelegd met Twinfield en een PowerBI Dashboard via Invantive Cloud.
Echter, is data in het dashboard up-to-date t/m week 15. Verversen in PowerBI verhelpt het probleem ook niet. Zouden we hier vandaag of morgen over kunnen bellen?
Kunt u aangeven in welke Twinfield-tabel(len) u data mist en vanaf welke datum?
Kunt u een (geanonimiseerde) schermafdruk toevoegen van het bijbehorende request in Invantive Bridge Online Monitoring (zie Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring), waarop de filters zichtbaar zijn?
Telefonische ondersteuning is alleen beschikbaar als er sprake is van een bug of als probleem dat dit vereist. Eerste stap is om via deze forumspost het probleem duidelijk te krijgen.
Het probleem is nog niet duidelijk. Gaarne de volgende informatie toe te voegen:
Voor zekerheid: controleer dat automatisch verversen indien gewenst geactiveerd is. Microsoft biedt hiervoor diepgaande uitleg, maar mogelijk bieden deze artikelen ook hulp:
Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.