Wij gebruiken voor ExactOnline een connector met 5 verschillende partities (administraties). Nu is onlangs de Startup SQL aangepast naar een specifieke code van een van de administraties om te testen of de refresh naar Power BI sneller zou gaan. Daarna is de cache gereset, wat geholpen heeft bij de refresh snelheid. Echter, de collega’s met andere administraties melden nu dat er geen nieuw gerefreshte data meer wordt ingeladen in Power BI. Zie bijgevoegd een BI error message:
De startup SQL is weer aangepast naar use all@eol, maar doet het nog niet bij andere administraties, echter wel bij de eerder specifiek aangeroepen administratie. Heeft het tijd nodig voordat deze bewerkingen in Startup SQL daadwerkelijk doorkomen zoals ingevoerd in:
HTTP Disk Cache Maximum Age (sec): 57600
Bridge Response Cache Max Age (sec): 57600
De foutmelding in Power BI is niet herleidbaar of bruikbaar; advies is om hiervoor Bridge Online Monitoring te gebruiken om de echte melding te krijgen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.