Attachments Exact Online in- en verkoopfacturen

Ik ben nog zoekende naar het volgende. Ik zou graag de attachments van de inkoop- en verkoopfacturen willen hebben in een bepaalde periode. En dan het boekingsnummer als naam van het bestand. Kunnen jullie hier bij helpen?

Het ophalen van alle of grote aantallen documentbijlages uit Exact Online kan het eenvoudigste met Get My Report; zie bijvoorbeeld:

Het kan ook met eigen SQL; zie dan bijvoorbeeld:

Het gaat hier om de Spaanse EOL en daar kunnen we Get My Report niet voor gebruiken begreep iK?

Correct. Get My Report is alleen beschikbaar voor reguliere Belgische en Nederlandse gebruiker. De overige landen en Exact Online Premium worden niet ondersteund.

De query op Dump van verkoopfactuur, verkooporder en bijbehorende pakbonnen biedt mogelijk soelaas.

Gebruik local export documents om de bestanden te exporteren zoals beschreven in bijvoorbeeld:

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.