Callback URL is not valid

Tijdens het vernieuwen van de authenticatie van de datacontainer komt de volgende melding:

De URI in zowel de Exact app als de datacontainer zijn beide correct namelijk:

https://cloud.invantive.com/app/setup/databases/new/exactonline/token/

Ook de URI https://clientredirect.invantive.com/ werkt niet.

Het gaat om Invantive Control for Excel.

Ook de PowerBI koppeling werkt niet meer na de migratie van Exact Online.

Wie kan mij de juiste kant op wijzen?

Welke foutcode staat er bij (itgenxxx999)? Of is dit een Exact Online-foutmelding?

Is het mogelijk om de foutmelding uit Power BI toe te voegen, evenals de gegevens voor client ID en redirect URI in het aanmeldscherm van Invantive Control for Excel?

itgenoda061:
Voor gegevenstoegang is een actief OAuth access token vereist.
Een nieuw access token kon niet worden verkregen door het OAuth refresh token om te wisselen. (7d2be8b1-8da6-480a-aa5f-a080412d75c0).

Power BI-tabel ExactOnlineREST Incremental SalesOrdersV2Incremental@eol geeft:

Microsoft.Mashup.Engine1.Library.Resources.HttpResource: Aanvraag mislukt:
OData-versie: 3 en 4, fout:
De externe server heeft een fout geretourneerd: (500) Interne serverfout.
(eol: De datacontainer moet gerepareerd worden.
Vernieuw de aanmeldgegevens op de datacontainer en probeer het opnieuw. (itgenscr652, a938147b-2f53-4382-86d1-4b336ebcecb0))

Advies is om te werken met twee client ID’s:

Het gedeeld gebruik is bewust onmogelijk gemaakt omdat gedeeld gebruik leidt tot het vervallen van refresh tokens door aanpassingen in Exact Online.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.