Dataflow transaction lines werkt niet

Iedere dag draait er een tiental dataflows op Exact Online. Allemaal doen ze het behalve de TransactionLinesIncremental. Indien ik hem dan los ververs werkt het wel?

let
  Bron = OData.Feed("https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4", null, [Implementation="2.0", ODataVersion=4, OmitValues=ODataOmitValues.Nulls, Headers=[Referer = "FLOW_EOL_TransactionLines" ], Timeout=#duration(0,4,0,0)]),
  #"Navigatie 1" = Bron{[Name = "ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol", Signature = "table"]}[Data],
  #"Rijen gefilterd" = Table.SelectRows(#"Navigatie 1", each ([FinancialYear] >= 2024))
in
  #"Rijen gefilterd"

Wat kan hier aan de hand zijn?

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

itgenboe161
The data download cancelled after 1 hour, 5 minutes, 15 seconds, such as by the user navigating away in the Power BI or Power Query user interface.

Request: 0HN8HE20Q2U6A:00000002

Kunnen jullie een kleine status update geven. Ik moet nu nog steeds dagelijks handmatig in de PowerService het ververs proces van deze dataflow (zit alleen de Transaction Lines query in) starten om het rapport up-to date te krijgen. (vaak pas na 2 keer is het gelukt)

Het betreft circa een miljoen boekingsregels ongefilterd.

Treedt het probleem op bij Microsoft Power BI Desktop, PowerBI.com of bij beiden?

Als het enkel bij automatisch verversen optreedt, wordt er dan een Power BI Pro-abonnement gebruikt of een Power BI Premium per User-abonnement?

Doorgaan met de discussie van Dataflow transaction lines werkt niet:

Het gaat hier om de PowerBI Service (app.powerbi.com) met een Power BI Pro-abonnement.

Advies is om eerst te upgraden naar Power BI Premium per User en dan nogmaals te proberen.

Zie voor deze tip en meer tips ook:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.