Datumherkenning na laatste update bij I_EOL_TXN_AMOUNT_DC

Het lijkt erop dat de formule =@I_EOL_TXN_AMOUNT_DC() niet meer werkt, vermoedelijk omdat het formaat van ‘DateFrom’ & ‘DateTo’ niet meer herkend wordt (of dat denk ik althans toch).

Is dit een gekend probleem? Wat kan ik eraan doen?

Het is geen gekend probleem.

Kunt u een specifiek voorbeeld geven dat in een eerdere release wel werkte?

image

Het lijkt specifiek bij deze formule op te duiken bij mij. Zou het kunnen dat het iets met de celnotatie van de datum te maken heeft? Als ik formules met ‘Periods’ gebruik, dan krijg ik wel waardes te zien die verschillend zijn van ‘0’. Ik gebruikte deze formule veelvuldig in een bestaand rapport, en die geeft daar geen waardes meer terug.

image

Dit is trouwens een pop-up die verschijnt wanneer ik de formule wens te gebruiken:

itgeneor198
De waarde ‘1/01/0001 0:00:00’ ligt onder het datumbereik dat door Exact Online wordt ondersteund.
Gebruik een datum tussen 1/01/1753 0:00:00 en 31/12/9999 0:00:00 voor ‘Date’.

Dag,

Is er hier toevallig meer nieuws van?

Een bug is gevonden bij het selecteren van velden in OData-bronnen zoals Exact Online via de Invantive SQL-engine. Een fix hiervoor wordt momenteel samengesteld en zal naar verwachting in de volgende release het probleem oplossen. Naar verwachting komt deze binnen 1 werkdag beschikbaar. Een reactie zal toegevoegd worden zodra beschikbaar.

Dag, is er toevallig al meer nieuws hierover?

Ja. Advies is laatste versie te downloaden vanaf https://download.invantive.com.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.