Divisie data kan ik niet ophalen

Ik maak gebruik van het tabel ExactOnlineREST.Balances.BalanceLinesPerPeriod@eol. Ik heb onlangs (1 week geleden) twee nieuwe administraties in Exact Online aangemaakt. Hierin zijn boekingen verwerkt (2 dagen geleden). Echter krijg ik het niet voor elkaar om de saldo’s op te halen via het tabel. De informatie van de divisie krijg ik niet te zien.

Ik heb toegang tot alle administraties en in de startup SQL staat use all@eol.

Wat doe ik verkeerd? Ik heb begin dit jaar ook drietal administraties aangemaakt en toen had ik geen problemen gehad om de data op te halen.

Ik krijg geen foutmeldingen.

Ik gebruik tevens Power Query in Excel om de data binnen te halen.

Advies is om eerst de tips te bestuderen in:

Mocht hier niks uitkomen, gelieve te controleren dat de nieuwe administraties zichtbaar zijn in de tabel SystemDivisions.

Ik heb gekeken naar de app toegangen en deze staan allemaal op alle en toekomstige administraties. Echter als ik kijk naar welke administraties dit bevatten zie ik de administratie die ik wil inladen er niet tussen staan.

Waar kan dit aan liggen?

Het lukt niet goed om de vraag volledig te interpreteren, maar mogelijk mist uw user de rechten. Een hoofdgebruiker kan u rechten toekennen, eventueel met hulp vanuit Exact Online Support.

Het is gelukt. Het lag niet aan de rechten, maar het duurde even voor Exact Online om de data op te halen.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.