Melding:
itgenefx025: The database ‘Invantive Cloud : Database 6445’ could not be opened.
itgenefx025: Er is geen toegang tot de webservices IP address 51.159.148.160 not allowed
Moet dit IP-adres worden toegevoegd bij Easyflex?
Melding:
itgenefx025: The database ‘Invantive Cloud : Database 6445’ could not be opened.
itgenefx025: Er is geen toegang tot de webservices IP address 51.159.148.160 not allowed
Moet dit IP-adres worden toegevoegd bij Easyflex?
Advies is om dit IP-adres toe te voegen.
Naar aanleiding van Invantive versterkt continuïteit: Overstap naar Europese leveranciers voor betere zekerheid en onafhankelijkheid is deze week een aantal diensten verhuisd naar een Europees datacenter van een Europese eigenaar.
De actuele lijst van gebruikte IP-adressen is te vinden op:
De klant heeft het IP-adres toegevoegd, maar nog steeds is er de foutmelding zoals hierboven weergegeven.
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI. U ziet alleen de verzoeken van de Invantive Cloud-gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.
Daarnaast zal de Invantive Cloud-gebruiker die de foutmelding heeft op zijn e-mailadres veelal een e-mail ontvangen met een foutmelding en tips als er sprake is van een foutmelding in Power BI, Power Query, Azure Data Factory, Qlik of Tableau.
Advies is om de spam van de betrokken gebruiker te controleren op dergelijke e-mails verzonden vanaf support@invantive.com
.
Hierbij de printscreen van Bridge Online:
Er is geen SQL code aangezien de verbinding niet gemaakt kan worden. Ik kan niet achterhalen of het IP-adres juist is geregistreerd in Easyflex. Dat is wel bevestigd.
Dank!
De tekst van de foutmelding met het IP-adres wordt vanuit de Easyflex API Server teruggegeven.
Advies is om de juiste registratie van het IP-adres nog eens zorgvuldig te controleren.
Prima ik heb de klant nogmaals verzocht om dat te controleren.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.