Error itgenlic824: Invantive Data Hub can not be used due to the previously shown message(s)

Deze melding hangt samen met het opleveren van het idee Improve itgenlic278 error.

De meldingen met code itgenlic824 en itgenlic823 wordt als het goed is voorafgegaan door meer tekst betreffende een of meer vervallen facturen.

Gelieve te controleren of dit probleem nog speelt; er zijn sinds 2 weken meerdere storingen op Exact Online, welk platform Invantive zelf ook gebruikt voor de verwerking van facturen en betalingen hierop.

Als het goed is, dan zijn inmiddels alle betalingen via RABOBank ontvangen en verwerkt.

De status is te zien in https://status.invantive.com en in het scherm “Facturen” op Invantive Cloud. Dit scherm is snel te bereiken via https://go.invantive.com/pay:

In het scherm “Facturen” zijn zowel de facturen te downloaden als online te betalen. Na betaling zal een betaalvakantie ingesteld worden. Hiermee werkt het weer binnen 1 werkuur. Als een betaalvakantie is ingesteld, dan zal nog steeds een melding over vervallen facturen gegeven worden (itgenlic825 of itgenlic826); deze melding hindert echter het gebruik niet.