Excel | Power Query - Bridge Online Exact Online - Blijft laden

Het connecteren van Exact Online in Excel via Power Query blijft laden:

Online via de SQL editor is de query vrijwel direct klaar.

Wat kan de oorzaak hiertoe zijn?

Dit betreft louter het uitlezen van de AccountsBulk tabel.

Ter aanvulling, in Power BI lukt de import van gegevens wel.

Excel blijft zoals beschreven hierboven.

Dit probleem blijft zich voordoen, zijn er acties die we kunnen ondernemen?

Er lijkt vaker een dergelijk probleem te zijn, maar het is moeilijk te reproduceren.

Is er iets te vinden in de monitoring op https://bridge-online.cloud/monitoring?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.