Problemen inladen Exact-online naar Power BI

ik ervaar de laatste dagen problemen met het inladen van mijn data. de tabellen die ik recent heb toegevoegd laden niet door. De melding ‘Wachten op bridge-online.cloud.’ blijft lang staan. Deze melding kan tot we 5 a 6 uur blijven staan en vervolgens gebeurt er nog niks. Hoe kan ik dit verhelpen?
PBI

Is er iets te zien in de Bridge Online monitoring? Welke tabellen worden opgehaald? Zijn dat de *Incremental of *Bulk tabellen of de ‘gewone’ tabellen voor Accounts, etc.?

Er is niets vreemd te zien in de bridge online monitoring. Het gaat op de tabellen Accounts Incremental (deze laad helemaal niet), HRM.costcenters, Financial Payables en HrmDivision (deze 3 laden tot een aantal kb’s).

Van deze ochtend staan geen requests actief. Zou u het nogmaals willen proberen, dan kijken we mee wat er gebeurd.

Ik ben sinds vanochtend 09:00 bezig met laden. Kreeg zojuist de melding rond 13:30 bij de divisie tabel 'OLE DB- of ODBC-fout:[DataSource.Error] OData: Aanvraag mislukt: Er is een time-out opgetreden voor de bewerking. De overige tabellen uit Exact geven de melding 'OLE DB- of ODBC-fout: [DataSource.Error] OData: Aanvraag mislukt: Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.

Ben het nu weer opnieuw aan het laden, maar moet even kijken of dat lukt voor 15:00