ik ervaar de laatste dagen problemen met het inladen van mijn data. de tabellen die ik recent heb toegevoegd laden niet door. De melding ‘Wachten op bridge-online.cloud.’ blijft lang staan. Deze melding kan tot we 5 a 6 uur blijven staan en vervolgens gebeurt er nog niks. Hoe kan ik dit verhelpen?
Is er iets te zien in de Bridge Online monitoring? Welke tabellen worden opgehaald? Zijn dat de *Incremental
of *Bulk
tabellen of de ‘gewone’ tabellen voor Accounts
, etc.?
Er is niets vreemd te zien in de Bridge Online-monitoring. Het gaat op de tabellen AccountsIncremental
(deze laadt helemaal niet), HRM.CostCenters
, Financial.Payables
en HrmDivisions
(deze drie laden tot een aantal kilobytes).
Van deze ochtend staan geen requests actief. Zou u het nogmaals willen proberen, dan kijken we mee wat er gebeurd.
Ik ben sinds vanochtend 09:00 bezig met laden. Kreeg zojuist de melding rond 13:30 bij de divisie tabel 'OLE DB- of ODBC-fout:[DataSource.Error] OData: Aanvraag mislukt: Er is een time-out opgetreden voor de bewerking. De overige tabellen uit Exact geven de melding 'OLE DB- of ODBC-fout: [DataSource.Error] OData: Aanvraag mislukt: Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.
Ben het nu weer opnieuw aan het laden, maar moet even kijken of dat lukt voor 15:00
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
- de titelbalk met de request ID,
- de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
- de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
- de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.
Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI. U ziet alleen de verzoeken van de gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.