Foute bedrijfsnaam op factuur (wordt overgenomen uit Exact)

Op onze factuur wordt een bedrijfsnaam vermeld. In Invantive zien we dit ook zo vermeld bij de datacontainer onder “Copy Data Owner Name”.

Dit is echter niet de correcte bedrijfsnaam. Wanneer ik dit nagevraagd heb bij jullie werd gezegd dat deze data uit Exact Online komt. Echter in Exact vond ik deze waarde niet terug. Daarom deed ik navraag bij Exact, ook zij vonden het veld niet terug. Daarom werd volgende extra info gevraagd:

Kunnen jullie de call geven waaruit jullie deze informatie halen? Dan kan Exact dit reproduceren.
Graag het volledige http request inclusief body en response.

De inhoud van het veld “Copy Data Owner Name” is gerelateerd aan het veld er boven “Copy Data Owner Vision ID”.

De naam, plaats en stad er onder worden opgezocht aan de hand van genoemde ID in een backoffice systeem. Bij initiele registratie (circa 4 jaar geleden) is deze relatie vastgelegd uit het achterliggende platform (in dit geval Exact Online). De gegevens worden gebruikt bij interne controles. De gegevens worden niet gebruikt voor de tenaamstelling van een factuur; dit gaat op basis van de gegevens bij “Mijn Organisatie”.

In de volgende release zullen deze velden voor gebruikers niet meer beschikbaar zijn om zo verwarring te voorkomen.

Het klopt dat de factuur naar de juiste vennootschap wordt gestuurd die inderdaad bij “Mijn organisatie” staat.

Echter op de line items van de factuur staat wel “OUDE ENTITEIT” verkeerdelijk vermeld.

Wordt dat ook gecorrigeerd met die release?

Een correctie is gemaakt in de interne systemen om deze partities te koppelen aan de nieuwe juridische entiteit. Bij een volgende facturatie zal dit getoond worden.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.