Ik heb geprobeerd met andere datums te werken of andere bedrijven maar geen enkele setting aanpassing werkt. Dit heb ik vooral getest voor het uitdraaien van Boekingsregels - Grootboekrekeningsoort Bank. Vorige week vrijdag ging dit nog goed zonder enkele problemen en is gisteren op maandag 11-5-2026 begonnen. Het lijkt erop iets te zijn met de licentie maar wij hebben hier geen aanpassing op gedaan.
Kunt u een schermafdruk van de foutmelding toevoegen van binnen Get My Report?
De genoemde meldingen kunnen geen betrekking hebben op Get My Report. Mogelijkerwijs waren het hints die de applicatie gaf om een eerdergenoemde foutmelding zelf op te lossen.
Kunt u ook de URL toevoegen die dan boven in de browser staat?
2369860 heeft geen bijzonder status, maar is wel de eerste op de lijst als we documenten willen uitdraaien uit GetMyReport. Op dit moment zie ik ook dat ik weer documenten kan downloaden maar het gekke is dat iedere divisie die ik aanklik en download; in het csv bestand is het allemaal die divisie 2369860. Hierbij zie ik ook dit als ik alle divisies wil downloaden:
itgencmr087
Kan provider met naam ‘PostgreSql’ niet vinden.
Mogelijke geldige alternatieven: JIRA, BigDataJson, ExactOnlineAll, Easyflex, Horeko, Crisp, DocumentCloud, Freshdesk.
Analyse heeft tot dusver nog geen resultaten opgeleverd voor de -20163. Het probleem wordt geescaleerd.
De foutmelding met code itgencmr087 kunt u oplossen door de browser te verversen. Dit betekent normaliter dat uw sessie door na 10 minuten inactiviteit verlopen is.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.