Get-my-report; niet alle boekstuknummers zitten in de output

Ik ben onlangs gebruiker geworden en heb ik bij get-my-report het rapport " Boekingsregels" gedraaid. Alleen bij de check of alle gegevens van één maand erin zitten merk ik dat boekingen niet worden meegenomen. Bij het kiezen van de parameters heb ik de keuze “grootboekrekeningsoort” open gelaten in de verwachting dat alle grootboekrekeningen en mutaties worden meegenomen. Hoe kan dit?

Het is geen bekend probleem.

Is het mogelijk om een schermafdruk toe te voegen van alle ingevulde parameters?

Voeg daar ook aan toe een afdruk uit Exact Online met de boeking die lijkt te ontbreken (verwijder eventueel gevoelige informatie).

Hierbij een printscreen van mijn gekozen parameters en een printscreen van de boekingen die ontbreken. Alleen de onderste regel is in de output van get-my-report zichtbaar. De overige boekingen zijn activa mutaties uit een ander dagboek. Heeft het daar iets mee te maken?

De opgegeven parameters zorgen er voor dat veel boekingen niet opgenomen zullen zijn in de download.

Advies is voor aansluiting met de grotoboekrekeningkaart om niet te filteren op “Aanmaker” en “Wijziger”.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.