Hardnekkige TransactionLinesImcremental refresh error

Overige tabellen worden geladen in Power BI Service. Maar onderstaande query blijft uitvallen na ca 5 minuten. Wat doe ik verkeerd?

OData.Feed(BaseURL + ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol
, null, [Implementation = “2.0”, ODataVersion=4, OmitValues=ODataOmitValues.Nulls, Timeout=#duration(0,2,0,0)])

Ik ontvang geen email met een itgenboe error, dus kan dat niet opgeven.

Onze connector staat geregistreerd op een eigen client id in Exact; begreep eerder dat dit ook performance issues voorkomt.

Is dit een probleem sterk gelijkend op Error itgenboe147 ook na optimaliseren queries voor Exact Online PurchaseOrderLines ?

Volgens mij hetzelfde issue, we hebben timeout interval verhoogd, omit null values, we gebruiken incremental table. Wat kan dit issue veroorzaken? Zoveel records zijn het toch ook weer niet?

De oorzaak is onbekend. De Power BI Service beslist na 5 minuten om de download te stoppen bij sommige gebruikers. We krijgen het probleem zelf niet opgewekt tot dusver. Advies is om de discussie voort te zetten onder Error itgenboe147 ook na optimaliseren queries voor Exact Online PurchaseOrderLines. Met een korte reactie wordt u automatisch op de hoogte gehouden.

Dit punt wordt afgesloten als een duplicaat.

Indien de itgenboe147 of andere time-out na 5 minuten plus/minus enkele second optreedt, dan is op 8 augustus 2022 een versie van Invantive Cloud in productie genomen die dit probleem oplost. Zie Hoe los ik een itgenboe147 of itgenboe161 melding op: The data download was geannuleerd / cancelled voor meer informatie.