Inloggen op Exact Online lukt niet

Bij het aanmelden op Exact Online België krijg ik de melding:

Het inloggen is mislukt.
Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Let op: uw gebruikersnaam en e-mailadres kunnen hetzelfde zijn.
Na 5 mislukte pogingen wordt uw gebruikersaccounts voor ten minste 5 minuten geblokkeerd.

Deze foutmelding komt van Exact Online af.

Advies is om de Exact Online gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord zorgvuldig te controleren, en eventueel nogmaals in te voeren.

Als u de juiste aanmeldgegevens heeft gevonden, dan kunt u die ook invullen in het blauwe aanmeldscherm door naar boven te scrollen.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.