Alle dataflows die met Ionbiz werken krijgen een error:
itgenibz031
internal error.
Is er nog iets wat hier gedaan kan worden om de dataflows weer werkend te krijgen?
Alle dataflows die met Ionbiz werken krijgen een error:
itgenibz031
internal error.
Is er nog iets wat hier gedaan kan worden om de dataflows weer werkend te krijgen?
De foutmelding itgenibz031
wordt getoond indien de ionbiz API-server een foutmelding teruggeeft. De tekst die terugkomt wordt is “internal error.”
Dit is enigszins verwarrend omdat niet duidelijk is (anders door het afwijkend gebruik van hoofdletters) of de interne foutmelding betrekking heeft op Invantive UniversalSQL of ionBoz. In een volgende release zal de context duidelijker weergegeven worden.
Advies is om contact op te nemen met ionbiz.
Dank je wel voor de reactie.
Ik heb het bij Ionbiz nagevraagd, maar zij zagen geen fouten.
Nu kan ik de data wel verversen in Power BI Desktop, maar de Ionbiz en Exact OData dataflows kunnen nu niet meer ververst worden in Power Bi online.
Ik kan momenteel niet inloggen in Bridge Online Monitoring doordat de pagina blijft laden zonder resultaat, dus een concrete foutmelding weergeven lukt niet.
Het aanmelden lukt volgens onze logging niet door itgenboe077
:
Too many consecutive invalid log on attempts for user …
Helaas kunnen we voor de internal error op ionBiz niks betekenen via support. De melding zal in een volgende release wel duidelijker signaal geven dat dit een internal error van ionBiz zelf is zodat u sneller naar de juiste partij kunt schakelen. Vanwege de frozen period kan het ook geen softwarewijziging zijn.
Advies is om via een kort consult een reproductiescenario pogen op te stellen en dit in te dienen bij de leverancier.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.