Itgeneor306 melding op Exact Online

DataSource.Error:
Microsoft.Mashup.Engine1.Library.Resources.HttpResource:
Aanvraag mislukt:
OData-versie: 3 en 4, fout:
The remote server returned an error:
(500) Internal Server Error.
(Authenticatie mislukt.
Controleer de aanmeldgegevens van alle datacontainers van de database op Invantive Cloud.
Pas indien nodig herauthenticatie toe voor datacontainers op basis van OAuth. (itgeneor306, 208d890b-5b45-45b9-b3b5-56bd58f3ef4c))

Enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt? Dit lijkt alsof er ergens een authenticatie nodig is?

Deze foutmelding itgeneor306 hangt naar verwachting niet samen met het oorspronkelijke probleem van Exact Online API-call data inzien en is daarom afgesplitst.

De stappen voor de genoemde herauthenticatie kunt u lezen in:

Inmiddels is het gelukt om opnieuw te autoriseren op de datacontainer. Echter krijg ik nu een andere foutmelding in Power BI:

DataSource.Error: OData: Aanvraag mislukt: The remote server returned an error: (500) Internal Server Error.
Details
Reason = DataSource.Error
ErrorCode = 10122

In Invantive zie ik de volgende foutmelding staan:

Het abonnement 'XXX' van 'XXX.' geeft geen toegang tot Exact Online Premium-abonnementen zoals 'XXX'. Gebruik een ander abonnement of een ander contract dan 'XXX'. (XXX).

Heb ik geen toegang meer om naar Exact te kunnen verbinden?

Mogelijkerwijs is de gebruiker overgestapt van Exact Online SaaS naar een ander Exact-product genaamd Exact Online Premium. Dit kan verwarrend zijn; wat tot 2022 of 2023 Exact Online Premium heette is nu Exact Online Professional, en Exact Online Premium is weer een totaal ander product qua technologie en schaalbaarheid.

Als de gebruiker overgestapt is naar Exact Online Premium, dan is binnen Invantive ook een overstapt vereist van Invantive Office naar Invantive Office Premium. De maandelijkse kosten bij gelijke aantallen partities en gebruikers verdubbelen hierdoor ongeveer. Mocht u willen overstappen, neem dan contact op met ons verkoopteam via chat of e-mail.

Zie voor meer informatie:

Dank voor de reactie. Ik heb het vermoeden dat dit inderdaad bij ons het geval is.

Ik ga er even achteraan en ik kom erop terug!

Is er ergens een prijslijst beschikbaar? Of moet ik daarvoor even contact opnemen met het verkoopteam?

De prijzen voor Invantive Office Premium staan op https://cloud.invantive.com. Voor het omzetten kunt u het beste contact opnemen met het verkoopteam.

Ik wil graag beginnen met de proefperiode van 180 dagen. Alleen kom ik continu in een loop terecht als ik een account aan wil maken. Ik krijg dan de melding itgenacc033:

Er is al een account met dit e-mailadres.
Meld u aan met dit e-mailadres.

Ik zie dat daar eerder al eens een post over is gedaan op het forum: Itgenacc033 Er is al een account met dit e-mailadres - invantive.

Als ik op het blauw Invantive Cloud logo klik, dan word ik weer naar de homepage geleid en moet ik steeds opnieuw beginnen met het aanvraagproces tot dat ik weer tegen deze errormessage aanloop.

Een van onze medewerkers zal telefonisch contact zoeken. Per organisatiestructuur is er maximaal 1 proefperiode.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Itgenecl023 ophalen boekingsregels

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Melding ophalen gegevens

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.