Itgenboe147 bij ophalen gegevens uit Simplicate

Ik blijf fout “itgenboe 147” krijgen ondanks de aanpassing van de query.
Hoe verbeter ik deze aub?

let
  Source = OData.Feed("https://bridge-online.cloud/acme-simplicate/odata4", null, [Implementation = "2.0",ODataVersion=4, OmitValues=ODataOmitValues.Nulls, Headers=[Referer = "enter-your-chosen-id-for-the-source" ],Timeout=#duration(0,10,0,0)]),

De timeout is hiermee voor deze OData-download ingesteld op 10 uur middels:

#duration(0, 10, 0, 0)

Kunt u het volledige script uit de Power BI Advanced Editor toevoegen, evenals een schermafdruk (geanonimiseerd) uit Bridge Online Monitoring met daarop tenminste zichtbaar het tijdstip en de inhoud van de blauwe titelbalk?

Indien de itgenboe147 of andere time-out na 5 minuten plus/minus enkele second optreedt, dan is op 8 augustus 2022 een versie van Invantive Cloud in productie genomen die dit probleem oplost. Zie Hoe los ik een itgenboe147 of itgenboe161 melding op: The data download was geannuleerd / cancelled voor meer informatie.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.