Itgenboe161 bij ophalen TransactionLines

Het is een tijdje weg geweest maar heb het weer terug onder de 5 minuten steeds:

itgenboe161
“De gegevensdownload werd geannuleerd na 4 minuten, 49 seconden”

Dit gaat over transactionlines en deze haal ik dagelijks op, alleen voor de maand, dus dat is nu maar 6 dagen data. Wat zou ik kunnen aanpassen?

Wordt paar keer geprobeerd en dan pas zegt ie in Power Bi.com:

Error:
Data Source Error :
DataSource.Error:
OData:
Request failed:
The underlying connection was closed:
An unexpected error occurred on a receive…
RootActivityId = a73ddc36-8157-4e01-91d1-81a23a46f3da.Param1 =
DataSource.Error:
OData: Request failed:
The underlying connection was closed:
An unexpected error occurred on a receive.
Request ID: 9132cebe-9bd7-b5c4-f591-92823817fd9e.

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

Kunt u precies aangeven via welke tabel uit de gegevens ophaalt?

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.