Itgenboe295 Te veel rijen, rij #100,033. Limit is 100,00 for Invantive Cloud billing ID L

Bij het ophalen van gegevens met Invantive Cloud in Power BI krijg ik deze melding vanaf rij 100.000 als waarde voor bijvoorbeeld CreatorFullName:

itgenboe295 Te veel rijen, rij #100,033. Limit is 100,00 for Invantive Cloud billing ID L…

Volgens het scherm Overeenkomsten is de onbeperkte trial nog actief, naast een Free Exact Online Plan.

Hoe voorkom ik deze melding en zorg ik er voor dat ik meer dan 100,000 rijen kan ophalen?

Een oplossing voor dit probleem is in productie genomen.

Het betrof een nieuwe vorm van proefabonnementen die niet overal doorgevoerd was, waardoor een tweede abonnementsvorm voorrang kreeg. In het geval van een Free Exact Online Plan dat automatisch geactiveerd moest worden na de proefperiode werden de instellingen van het Free Exact Online Plan gebruikt in plaats van het proefabonnement.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.