Itgenclr004 Internal failure on user validation

Ik krijg nu deze foutmelding in SSMS (10:02 UTC) :

Internal failure on user validation
itgenclr004
Access to the path … is denied.

Ik ben ondertussen ook via PHP aan het proberen om verbinding te maken wat nog niet helemaal lukt. Dus wellicht dat er nu te veel login attempts zijn en daardoor (tijdelijk) geblokkeerd is.

Een verbetering is doorgevoerd en in productie genomen.

Gelieve nogmaals te proberen.

Nee het lukt nog steeds niet:

Dank voor de terugkoppeling. De status is nu zichtbaar op Invantive Status en staat inderdaad op rood.

Er zal gekeken worden wat de oorzaak is.

Een nieuwe release 25.0.25 is in productie genomen die naar verwachting het telkens wegvallen oplost. De status van Invantive UniversalSQL Server (BETA) blijft zichtbaar op

Een verbetering die dit probleem oplost is in productie genomen op Invantive Cloud.

Top, ik kan nu weer inloggen.

Wat me nu wel opvalt is dat een simpele query van 2051 regels (SELECT * FROM [ExactOnlineREST#SalesInvoice].[SalesInvoices]) 33 seconden duurt. En hij geeft ook een error, hoewel ik wel een resultaat krijg.

SQL Server Management Studio’s eigen foutmeldingen kunt u terzijde schuiven; ze hebben geen invloed op de werking.

Voor optimalisatievragen is advies om de juiste tabellen te kiezen en/of een apart topic aan te maken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.