Itgenclr083: Bad Gateway (502) op Teamleader Focus

Hi,

Het valt me de laatste tijd steeds vaker op dat er een Bad Gateway (502) error voorkomt bij het ophalen van tables uit de V2 API van Teamleader via Data Hub. Data hub draait op versie 20.1.327.

Het komt bij meerdere tabellen voor. Vandaag bijvoorbeeld bij v2.contacts, v2.ContactTelephones en v2.projects.

Dit gebeurt bij een volgend statement:

select * 
from Teamleader.V2.Contacts 

Ligt deze error puur bij teamleader, of kan er ook iets anders fout gaan?

Groeten,
Jelle

Treedt dit op bepaalde tijden op? Zo ja, zou je (eventueel na opzoeken via Systeemberichten op Invantive Cloud) de laatste 3 tijden kunnen toevoegen (UTC)?

Zie hieronder:

Ik lees dat de 502 errors op de Teamleader API optreden gedurende kantooruren.

Mogelijk is hiervoor al een verbetering gemaakt in het geval van lezen om de kans op problemen te verkleinen. Advies is eerst nog eens te proberen met 20.1.354 of nieuwer. Als blijft optreden dan gaarne bericht. We kijken dan of er verdere verbeteringen mogelijk zijn.