Bij het verbinden vanuit Excel naar Exact Online krijg ik de volgende foutmelding:
itgenclr130
Uitzondering van HRESULT: 0xC1F40111
Er is een onbekende fout opgetreden.
met onder details:
System.Runtime.InteropServices.COMException
bij System.Runtime.InteropServices.Marshal.ThrowExceptionForHRInternal(Int32 errorCode, IntPtr errorInfo)
bij System.Runtime.InteropServices.CustomMarshalers.EnumeratorViewOfEnumVariant.MoveNext()
bij Invantive.Data.Windows.Providers.Office.Outlook.OutlookProvider.OA.MoveNext()
bij Invantive.Data.Windows.Providers.Office.Outlook.OutlookProvider.GetPartitionsUncached(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, Boolean failWhenPartitionListNotAvailable)
bij Invantive.Data.GenericProvider.GetPartitionsCached(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, Boolean failWhenPartitionListNotAvailable, Boolean allowRetrieval)
bij Invantive.Data.ConnectionManager.YW(GlobalState , ExecutionOptions )
bij Invantive.Data.ConnectionManager.GetPartitions(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions)
bij Invantive.Producer.Office.CacheManager.get_PartitionInfos()
bij Invantive.Producer.Office.OfficeUtility.LoadPartitions(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, IActionRibbon ribbon, RibbonMenu menu)
bij Invantive.Producer.Control.ActionsRibbon.ConnectionManager_StatusChange(Object sender, StatusChangeEventArgs e)
Hoe kan ik me weer aanmelden?