Na update van Invantive Control for Excel krijg ik de foutmelding:
itgeneor695
Redirect URL kan niet worden opgebouwd
Hoe kan ik dit oplossen?
Na update van Invantive Control for Excel krijg ik de foutmelding:
itgeneor695
Redirect URL kan niet worden opgebouwd
Hoe kan ik dit oplossen?
Als het goed is, dan treedt itgeneor695
alleen op als er gebruik gemaakt wordt van een redirect URL bedoeld voor Invantive Cloud, zoals:
itgeneor695
Een verbinding met de database âExact Online\Exact Online (nl)â kon niet worden opgebouwd als gebruiker ânaamâ.
Redirect URL âAnmeldenâ is not allowed on product Invantive Control for Excel.
Voor het gebruik van Invantive Control for Excel is het gebruik van een app registratie noodzakelijk die niet gedeeld kan worden met Invantive Cloud. Bij het delen van een app registratie tussen Invantive Cloud en Invantive Control for Excel (of andere on-premises producten) zal de zogenaamde ârefresh tokenâ-keten op Invantive Cloud doorbroken worden. Dit leidt op Invantive Cloud tot foutmeldingen.
Voor Invantive Control for Excel en andere on-premises producten kan een redirect URL gebruikt worden zoals https://clientredirect.invantive.com
of een eigen redirect URL via HTTPS.
Voer de volgende twee stappen uit om deze melding op te lossen en ook meteen eventuele terugkerende problemen op Invantive Cloud:
Bedankt!
Ik heb zowel in Exact als in het inlogscherm van Invantive de redirect URL gewijzigd van https://cloud.invantive.com/app/setup/databases/new/exactonline/token
naar https://clientredirect.invantive.com; daarna werkte het weer zoals voorheen.
Hier hetzelfde probleem. Na een update een foutmelding inzake itgeneor695-redirect-url-kan-niet-worden-opgebouwd-na-upgrade. Helaas krijg ik de foutmelding niet opgelost. Nog suggesties!?
Advies is om volgende twee stappen uit te voeren om deze melding op te lossen en ook meteen eventuele terugkerende problemen op Invantive Cloud:
Mocht dat niet werken, gelieve dan de volledige tekst onder âDetailsâ bij het foutvenster toe te voegen.