Itgeneuy106 De ingevoerde verificatiecode is onjuist of verlopen

Sinds 22/11/2022 ervaren we bij ons terug een gelijkaardige fout als in https://forums.invantive.com/t/fout-itgeneuy106-de-ingevoerde-verificatiecode-is-onjuist-of-verlopen/2730/16:

Invantive Data Hub (22.0.341-PROD+3569)
2022-11-24 06:11:13.681 Error itgencun016:
Fout itgeneuy106: De ingevoerde verificatiecode is onjuist of verlopen.
Probeer het nog een keer.
U kunt het nog 9 keer proberen.
Daarna wordt uw account tijdelijk (5 minuten) geblokkeerd.

Is dit terug een algemeen probleem?

Treedt deze foutmelding consistent op en lukt aanmelden nooit via Data Hub?

Mocht het incidenteel optreden: het Exact Online-aanmeldprobleem bleek gisteren nog niet verholpen te zijn. Men heeft blijkbaar moeite om het aanmeldproces stabiel te krijgen. Er komen nu twee identieke aanmeldvensters naar voren, waarbij in beiden de aanmeldcode ingevoerd moet worden. Dat doorbreekt de flow, ook voor webapplicaties.

Het oorspronkelijke probleem is te vinden op Invantive Status - 400 Bad Request errors on Exact Online app authentication across all apps, including external.

De mogelijke achtergrond van dit probleem is te vinden op Invantive Status - Twee keer scherm op #ExactOnline voor gebruikersnaam bij inschrijven en gebruik.

Het probleem in ExactOnline met dubbele aanmeldvensters voor de gebruikersnaam treedt niet meer op sinds circa 27 november 12:00. De periode waarin het probleem opgetreden is lijkt daarmee te lopen van 19:36 op 21 november tot 12:00 op 27 november.