Itgenexl001 melding bij opstarten Invantive Data Hub

Bij het opstarten van Invantive Data Hub krijg ik de foutmelding:

itgenexl001
A connection to the database ‘Invantive Business\Exact Online (nl)’ could not be established as user ‘…’.
The application ‘Invantive Data Hub for Windows’ requires a custom app registration on Exact Online nl.

Hoe los ik dit op?

Het is onwaarschijnlijk dat u de Invantive Business-driver voor Exact Online wilt gebruiken in combinatie met Invantive Data Hub; deze driver vertaalt het Exact Online-datamodel in een gestandaardiseerd datamodel.

Advies is om eerst te controleren of u inderdaad Invantive Business wilt gebruiken.

Zo ja, gelieve dan een appregistratie uit te voeren zoals beschreven in:

Zo nee, dan treft u waarschijnlijk een eigen databasenaam in zoals met de eigen bedrijfsnaam. Deze kunt u terugvinden in uw batchbestanden en/of %USERPROFILE%\invantive\settings-*.xml-bestanden (zie Hoe vind ik %USERPROFILE%\invantive?).

Aanvulling: in uw omgeving treedt een foutmelding op, die te vinden is via het scherm Systeemberichten op Invantive Cloud:

itgencmr165
Laden van database-instellingen van ‘C:\Users.…\Invantive\settings-acme.xml’ mislukt:
itgencsg003:
Het XML-document (13, 8) bevat een fout.
itgencsg003:
The alias ‘eol-backup’ is not a valid identifier.
Use a valid identifier.

Waarschijnlijk is deze foutmelding niet zichtbaar bij het aanmelden als by design keuze.

Bijkomend advies is om een geldige identifier te gebruiken, dus zonder -.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.