Itgenexl053 - Waar vind ik de OAuth tokens - eerste login met Exact Online

Invantive control (24.0.15-PROD+4605) for Excel net geïnstalleerd maar verbinden met Exact Online lukt niet.

Velden van tokens staan nog open en ik krijg onderstaande melding wanneer in inlog met mijn Exact Online-aanmeldcode en paswoord.

itgenexl053
A connection could not be established as user ‘…’.
Invantive Control for Excel can only be used with a client ID registered in the Exact Online App Store of Belgium (when used with a regular license key).
Please configure api-client-id in your connection string to include your own client ID.
Also include api-redirect-url with the desired redirect URL.
Or switch to a trial, freemium, unpaid or Public Data license key.

Advies is om de stappen te doorlopen zoals beschreven in Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Control for Excel.

U kunt ook bij deze uitleg komen via de drie hyperlinks onderaan de melding onder “Related forum topics”.

Voor projectrapportages kunt u eventueel ook gebruik maken van de app “Projecttransacties” binnen https://get-my-report.com of Invantive Cloud. Deze zijn allen onderdeel van dezelfde trial.

Voor het eerste gebruik van Invantive Control for Excel is advies om altijd de gratis uitlegsessie te plannen. Zonder deze sessie lukt het meestal niet om het gewenste doel te behalen, terwijl met uitlegsessie men het in het algemeen langjarig blijft gebruiken.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.