Wat is er nodig/wat zijn de mogelijkheden om over meer API-aanroepen per dag te beschikken?
(ik dacht dat dit een commerciële vraag was, maar de sales medewerker ziet dat anders en verwees me naar het forum)
Ik gebruik OData4 URL for Power BI.
En wat kunnen we eventueel doen om het huidige gebruik te optimaliseren?
Ik wil een tweede datacontainer aanmaken om niet af te hangen van de datacontainer van mijn collega,maar ik loop telkens tegen de limiet van de API-aanroepen aan.
De foutcodes itgenexl226, itgenexl227 en itgenexl228 geven aan dat het maximale aantal API-verzoeken aan de kant van Exact Online voor vandaag bereikt is. Vragen over de exacte limieten en de mogelijkheden om het aantal API-verzoeken te verhogen kunnen het best bij Exact Online neergelegd worden. Invantive heeft geen invloed op de limieten.
U kunt wel het aantal benodigde API-calls sterk beinvloeden door de juiste aanpak te kiezen. Uw licentiecoordinator heeft hier tijdens de gratis uitlegsessie waar nodig instructies over ontvangen. Daarnaast kunt u tips en tricks teruglezen voor het beperken onder “Adviezen” in:
De standaardlimiet van 5,000 API-calls moet bij handig gebruik ruim voldoende zijn voor Exact Online-omgevingen met tot 5 miljoen boekingsregels.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.