Itgenlic717: De licentiesleutel is uitgeschakeld op de licentieserver

Wanneer u onze Invantive software opstart, kunt u een itgenlic717 foutmelding krijgen:

De licentiesleutel is uitgeschakeld op de licentieserver.
ActivationFailed: De licentie is uitgeschakeld in de service.
ServiceNotificationFailed: De licentie is uitgeschakeld in de service.
Neem contact op met de Invantive License Desk met betrekking tot licentie contract code ‘L???’.

Deze foutmelding geeft aan dat de gebruikte licentiesleutel niet langer geldig is. De licentiesleutel kan niet langer gebruikt worden en zal vervangen moeten worden door een geldige licentiesleutel.

De reden dat de sleutel niet meer geldig is kan verschillende oorzaken hebben.

De oplossing om de itgenlic717 in de meeste gevallen op te lossen is het uitvoeren van de volgende stappen:

  • Meld aan op Invantive Cloud
  • Navigeer naar Overeenkomsten
  • Zoek de eerder gebruikte overeenkomst op (meestal is er maar één)
  • Navigeer naar Licentiesleutels met behulp van de bovenste navigatie
  • Zoek de bovenste actieve licentie sleutel. Als er geen actieve licentiesleutel is, neem dan contact op met Invantive Verkoop.
  • In de licentiesleutel details, kunt u de licentiesleutel downloaden of kopiëren.
  • Plak de licentiesleutel in de Invantive desktop software of plaats het in de aangewezen map op uw computer.

De installatiestappen voor een licentiesleutel staan verder gedetailleerd in: