jht
3 april 2024 om 06:06
1
Momenteel mis ik een boekingsregel in de FinancialTransaction.TransactionLinesBulk
. Een regel van de boeking met entrynumber 24200051 zie ik wel in Exact maar niet in de API.
Zouden jullie na kunnen gaan hoe we deze boekingsregel wel in de Invantive Cloud beschikbaar kunnen stellen?
jht
3 april 2024 om 06:09
2
Hetzelfde geldt voor de boeking 24900287.
Deze boeking komt volledig voor in Exact en komt helemaal niet voor in de Invantive Cloud.
forums
12 april 2024 om 17:26
3
Advies is om de stappen beschreven in onderstaand artikel te volgen om de download te analyseren:
A common problem when configuring Invantive Data Replicator in an enterprise environment is that REST APIs have no contents. This note helps you analyze this problem to find the cause.
Instructions
When running a query for replication, such as
select *
from exactonlinerest..accountclassifications
the results might be an empty result set.
However, there can be multiple causes:
wrong company selected;
results from a previous replication are used when the table was still empty;
user is not …
mvk
13 april 2024 om 14:22
4
Problemen spelen bij mij bij SalesInvoiceLinesIncremental. Krijg alleen regels tot eind februari terwijl daarna ook gefactureerd is.
Bovenstaande stappen leveren mij niks op.
Heb via support Invantive de XML file gestuurd. Hopelijk kan iemand bij Invantive support het testen.
jht
28 april 2024 om 10:20
5
Ik heb de onderstaande stap toegepast echter heeft dit nog niet het gewenste effect opgeleverd.
select /*+ ods(false) use_http_disk_cache(false) use_http_memory_cache(false) */ *from exactonlinerest.FinancialTransaction.TransactionLinesBulk
Zijn er nog andere mogelijkheden om dit probleem op te lossen? Onze rapportages kloppen momenteel namelijk niet.
forums
28 april 2024 om 14:40
6
Er is momenteel geen reden om aan te nemen dat er een fout in de software zit.
Kunt u de analyse uitvoeren zoals beschreven in Analyzing missing rows on Exact Online REST APIs en nauwkeurig per stap de resultaten delen?