jht
April 3, 2024, 6:06am
1
Momenteel mis ik een boekingsregel in de FinancialTransaction.TransactionLinesBulk
. Een regel van de boeking met entrynumber 24200051 zie ik wel in Exact maar niet in de API.
Zouden jullie na kunnen gaan hoe we deze boekingsregel wel in de Invantive Cloud beschikbaar kunnen stellen?
jht
April 3, 2024, 6:09am
2
Hetzelfde geldt voor de boeking 24900287.
Deze boeking komt volledig voor in Exact en komt helemaal niet voor in de Invantive Cloud.
forums
April 12, 2024, 5:26pm
3
Advies is om de stappen beschreven in onderstaand artikel te volgen om de download te analyseren:
A common problem when configuring Invantive Data Replicator in an enterprise environment is that REST APIs have no contents. This note helps you analyze this problem to find the cause.
Instructions
When running a query for replication, such as
select *
from exactonlinerest..accountclassifications
the results might be an empty result set.
However, there can be multiple causes:
wrong company selected;
results from a previous replication are used when the table was still empty;
user is not …
mvk
April 13, 2024, 2:22pm
4
Problemen spelen bij mij bij SalesInvoiceLinesIncremental. Krijg alleen regels tot eind februari terwijl daarna ook gefactureerd is.
Bovenstaande stappen leveren mij niks op.
Heb via support Invantive de XML file gestuurd. Hopelijk kan iemand bij Invantive support het testen.
jht
April 28, 2024, 10:20am
5
Ik heb de onderstaande stap toegepast echter heeft dit nog niet het gewenste effect opgeleverd.
select /*+ ods(false) use_http_disk_cache(false) use_http_memory_cache(false) */ *from exactonlinerest.FinancialTransaction.TransactionLinesBulk
Zijn er nog andere mogelijkheden om dit probleem op te lossen? Onze rapportages kloppen momenteel namelijk niet.
forums
April 28, 2024, 2:40pm
6
Er is momenteel geen reden om aan te nemen dat er een fout in de software zit.
Kunt u de analyse uitvoeren zoals beschreven in Analyzing missing rows on Exact Online REST APIs en nauwkeurig per stap de resultaten delen?
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
forums
May 10, 2024, 10:04am
8
Specifiek voor TransactionLinesIncremental
(niet voor TransactionLinesBulk
) lijkt er sprake van problemen binnen Exact Online zelf. Verdere berichten op:
In Exact Online blijken in sommige omgevingen zowel in oude als nieuwe Invantive-softwareversies spontaan periodes van transacties te verdwijnen. Dit probleem treedt sinds enkele weken op.
Casus 1
Een accountantskantoor meldt rond 20 april dat de transacties aantoonbaar niet meer compleet zijn van divisiecode 1314093 (Exact Online Nederland). Via “Cache Resetten” is men uiteindelijk in staat de gegevens weer volledig binnen te krijgen.
Bij controle blijkt dat de administratie volgens SystemDiv…
system
Closed
May 13, 2024, 10:05am
9
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.