OData / Teamleader / PBI data refresh error: 429 Too many requests

Bij het verversen (handmatig of scheduled in PowerBI-service) krijg ik nu de volgende error:

OData:
Aanvraag mislukt.
De externe server heeft een fout geretourneerd:
(429) Too many requests.

Wat betekent deze error? Zit er ergens een limiet op bijv. een maximaal aantal records/rijen dat je mag ophalen? Of een maximaal aantal tabellen?

Enkele weken geleden is de Fair Use Policy geautomatiseerd zoals beschreven in Fair Use Daglimieten voor een Betere Gebruikerservaring.

Is het mogelijk een schermafdruk toe te voegen van Invantive Cloud of Invantive Bridge Online met de waardes?

Gelieve ook kennis te nemen van de oplossingsrichting voor dit probleem specified optredend bij de combinatie Teamleader Focus custom fields en Invantive Cloud:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.