Ik krijg een error in Power BI zonder verdere context. Nagenoeg elke ochtend ontstaat er een fout bij het vernieuwen van de dataflow, om specifiek te zijn doet deze fout zich voor bij de tabel Project-PjtTimeTransactions
. Deze draait bijna een uur voordat er een error wordt veroorzaakt. Nu kan ik niet achterhalen waar dit fout gaat, dus wellicht kan iemand mij meer context geven zodat ik weet waar te zoeken?
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
- de titelbalk met de request ID,
- de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
- de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
- de gehele rechterkolom.
itgenboe241
Voor mij is dit überhaupt nieuw. De data wordt met een dataflow (op dit moment Pro licentie) opgehaald, de failure van de dataflow is elke run op Project.PjtTimeTransactions. Het lijkt dat er een API call met een limit per call wordt gedaan, als ik dit goed interpreteer. Mijn vraag is nu, gaat dit fout in de dataflow of heeft het te maken met een limiet aan het aantal calls aan de kan van Exact Online?
Advies is om een collega die de uitlegsessie heeft gehad te betrekken hierbij.
In het algemeen is het advies om in ieder geval de *Incremental
-tabellen te gebruiken (zie Snel en met minder API-calls Exact Online uitlezen met de incrementele "sync API"-tabellen) en kennis te nemen van de tips op Wat zijn de aandachtspunten om Power BI te implementeren?.
Dank! Met deze informatie kan ik denk ik wel uit te voeten.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.