Een week geleden is in samenwerking met jullie de cache ingesteld voor subjectconnectoren zie:
Echter kan ik nu via de UniversalSQL-editor een x-aantal (10.000en rijen) laden. Waarbij een volgende keer je ook ziet dat er rijen uit de cache worden gehaald. Vervolgens geeft hij na 5 minuten, zoals bekend een time-out. Vervolgens activeer ik de query opnieuw en geeft die dit keer geen time-out maar een ongedefinieerde fout:
We kunnen niet herleiden uit de logging wat er fout ging. Is het mogelijk het nogmaals te proberen? Mocht het probleem zich blijven voordoen, laat het dan alstublieft weten, dan gaan we kijken hoe we dit het best kunnen oplossen.
Query geeft na 5 minuten de volgende time-out melding. (Zoals voor de update ook was):
Vervolgens wordt de query opnieuw aangezet en geeft de query bij de 2e poging geeft de query geen time-out melding maar een ongedefinieerde fout:
Heb dit verzoek een aantal weken geleden in samenwerking met jullie (via een consult ingediend). Indien er meer informatie is vereist even persoonlijk contact opnemen.
Gisteren het verzoek gekregen om het opnieuw te testen. Echter krijg ik na de eerste keer draaien via Universal SQL wederom een time-out.
Bij de tweede keer draaien krijg ik dezelfde ongedefinieerde fout.
Een query op Invantive Cloud is altijd gelimiteerd qua maximale looptijd. Echter, bij eerste gebruik zal de cache leeg zijn en gedurende (herhaalde) uitvoering geleidelijk gevuld worden.
Advies is om het statement herhaaldelijk uit te voeren, eventueel in combinatie met een limit xxx zodat niet alle rijen opgehaald worden. Alternatief is om de dataset via Invantive Bridge Online met een voldoende hoge time-out op te halen.
Mocht er een andere fout dan itgendvr054 optreden, gelieve dan hiervan een screenshot en het gebruikte SQL-statement toe te voegen.