Repareren NMBRS datacontainers Invantive

We moeten drie NMBRS datacontainers repareren. Als we de juiste gegevens invoeren, bij de gebruikersnaam en de token (API token op bedrijfsniveau), wordt de autorisatie niet geaccepteerd. We hebben de API token zojuist voor de drie bedrijven ververst, zonder succes.

Gaat er iets mis bij Invantive?

Als ik een nieuwe database aanmaak met dezelfde gebruikersnaam en API token, werkt deze wel… Dit gebruiken we liever niet als oplossing, want dit zou betekenen dat iedere keer als de datacontainer gerepareerd moet worden, we een nieuwe database moeten aanmaken, etc.

Wordt voor foutmelding wordt gegeven bij het openen van de Nmbrs-database die gerepareerd moet worden volgens het systeem?

In principe zullen Nmbrs-databases nooit reparatie nodig hebben gezien de autorisatiewijze zolang de gebruiker en API token qua rechten ongewijzigd blijven.

Ik zie de volgende foutcode itgennnl023 verschijnen:

image

itgennnl023: De database ‘{bedrijfsnaam} - {mailadres}-{bedrijfsnaam}-nmbrs-6: {bedrijfsnaam}-nmbrs-6’ kon niet worden geopend. itgennnl023: Ongeldig API-token voor Nmbrs. Gebruik het Nmbrs API-token uit uw profiel. Controleer of het API-token overeenkomt met het e-mailadres en dat aanmelden op Nmbrs met het e-mailadres mogelijk is. Controleer dat het domein geldig is.

Na het opnieuw invoeren van het juiste mailadres en de juiste API token verschijnt het volgende:

image

itgenscr220
Opgeslagen.

Helaas is de database niet gerepareerd.

De gebruiker heeft geen andere rechten gekregen in NMBRS, want als een nieuwe database wordt aangemaakt met dezelfde gegevens, werkt dit wel gewoon.

Via een ander kanaal zal contact met u gezocht worden ter nadere analyse.

1 like