Bij het ophalen van de volgende query via Bridge Online:
select t.[ID], t.[Classification], t.[ClassificationCode], t.[ClassificationDescription], t.[GLAccount], t.[GLSchemeCode]
from ExactOnlineREST.Financial.GLAccountClassificationMappings@eol t
where (Division in (:w1, :w2) and [GLSchemeCode] = :w3)
limit 1000
treedt er geen voortgang op sinds 29 april 2025 onder versie 24.0.671 (werkte wel onder 24.0.670). Er komen zelfs niet eens 60 rijen binnen uit de eerste pagina. De laatste fase is:
itgenboe154
DataRetrieval
Start yielding data.
Dit treedt op bij 1 specifieke omgeving. Een voorbeeld is request ID 0HNC8ID9773BA:00000003
(URL /pbi_acme_ma/odata4/ExactOnlineREST.Financial.GLAccountClassificationMappings@eol?$filter=%28Division%20eq%203361081%20or%20Division%20eq%203366632%29%20and%20GLSchemeCode%20eq%20%271%27&$select=ID%2CClassification%2CClassificationCode%2CClassificationDescription%2CGLAccount%2CGLSchemeCode&$top=1000
)
Bij gedetailleerde analyse blijkt dat het SQL-statement de volgende foutmelding veroorzaakt:
itgensql260
The boolean value is non-nullable.
Deze foutmelding komt echter niet door in de verwerking. Ook is er geen boolean aanwezig in de query.
Na itgenpmr081
treden telkens afwisselend itgentut006
en itgentut005
op met telkens oplopende tijden tussen die acties, maar er wordt geen sessie I/O naar Exact Online gedaan.
Hetzelfde probleem met blijven hangen treedt op met (verzoek 0HNC8ID9773BB:00000003
):
select t.[Timestamp], t.[Code], t.[Description], t.[ID], t.[Name], t.[Parent], t.[Division]
from ExactOnlineREST.Sync.SyncGLClassifications@eol t
where Division in (:w1, :w2)
limit 1000
De status op https://status.invantive.com geeft alles groen aan.