We willen graag het schema van Teamleader.V2.Companies importeren in Azure. We maken al gebruik van dit schema maar omdat daar nu de Customfields aan toegevoegd zijn willen we het schema update. We krijgen echter de volgende foutmelding;
Http request failed with client error
status code 429 429
please check your activity settings.
If you configured a baseUrl that includes path, please make sure it ends with ‘/’.
Request URL: https://app-online.cloud/apps/.../databases/.../modules/…?table=Teamleader.V2.Companies.
The remote server returned an error: (429) Too Many Requests.
Activiteits-id: 2e78a21a-35bf-475a-b33f-52a8f6e41355
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive App Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
We kunnen de aanvragen niet terugvinden in App Online Monitoring. Ook na het opnieuw aanvragen zien we het niet terug. Heeft het te maken met de limieten waar we tegen aanlopen? Is het mogelijk die tijdelijk te verhogen zodat we onze werkzaamheden kunnen afronden?
Er zal altijd bij een foutmelding een aanvraag zijn.
Advies is om zorgvuldig het gekoppelde artikel over de Monitoring na te lezen, inclusief controle of de twee gebruikte Invantive Cloud users van de verzoeken en de monitoring identiek zijn.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.