TransactionLinesIncremental geeft itgenboe070, telkens na 4 minuten en 52-53 seconden

Ik krijg weer uit het niks na een periode van rust de afgelopen dagen deze code:

itgenboe070
De gegevensdownload werd geannuleerd na 4 minuten, 42 seconden, waarschijnlijk door de gebruiker.
Optimaliseer uw query zoals beschreven op Overzicht van Power BI-technieken om prestaties en downloadtijd te verbeteren - invantive. Voer de query vervolgens opnieuw uit. (/acme-exact-online/odata4/ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol).

Zeven keer na elkaar exact na 4 minuten en 52 seconden dezelfde foutmelding.

Is het mogelijk om de request ID van een verzoek toe te voegen vanuit Bridge Online Monitoring details?

Zekers!
0HN2ONLAC814M:00000001 (HTTP/1.1)
0HN2ONLAC814C:00000001 (HTTP/1.1)
0HN2ONLAC8146:00000001 (HTTP/1.1)
0HN2ONLAC813T:00000001 (HTTP/1.1)
0HN2ONLAC812Q:00000001 (HTTP/1.1)

Dank! Het probleem lijkt vaker voor te komen.

In de toekomst zal de berichtcode itgenboe070 verder gedifferentieerd worden t.b.v. eenvoudiger herkenning.

Een ontwikkelaar zal kijken naar de mogelijke oorzaken en pogen een verbetering door te voeren.

Analyse Request 0HN2ONLAC814M:00000001

itgenboe368 Exception is evaluated as signalling cancellation. Message code itgenpmr038.
itgenten003 Retrieved item '$e50461b6-9da8-43a2-b3ac-4160521fcb42$generic$' from list 'Invantive.Bridge.Online.DataContextHelper.DataContextList' with status RanToCompletion from session state of session 'user-e50461b6-9da8-43a2-b3ac-4160521fcb42'. Reuse task.

Gezien het aanhoudende karakter van dit probleem bij een deel van de gebruikers en de uitermate vervelende invloed bij optreden zal de voortgang voor dit probleem bijgehouden worden op Problemen bij geannuleerde downloads en/of downloads die blijven hangen.

Het wordt behandeld als de hoogste prioriteit totdat de kans van optreden significant verlaagd is.

Via het “belletje” op het koppelde artikel kunt u zich daar abonneeren om automatisch eventuele updates te ontvangen.