Twinfield.Views.ProfitAndLossBudgets bevat geen data van vorig jaar meer voor alle bedrijven

Zit er in de view Twinfield.Views.ProfitAndLossBudgets iets gecodeerd met betrekking tot afgesloten jaren en/of vorige jaren?

Probleem:

Twinfield.Views.ProfitAndLossBudgets

View geeft voor 2023 nog maar twee bedrijven data, terwijl het er 10 moeten zijn. Zelfde view voor 2024 / 2025 / 2026 geeft wél voor alle 10 de bedrijven data.

Het lukt niet helemaal om de vraag te doorgronden, maar als de vraag is of er rijen weggefilterd worden: nee, dat is niet het geval. De data komt 1-op-1 uit Twinfield.

Exact dezelfde query lijkt incosistent resultaat te geven.

Query:

use all@tfd;
select distinct company_name from Twinfield.Views.ProfitAndLossBudgets@tfd where year = 2023

Geeft ene moment 3 bedrijven data terug, andere moment 2 bedrijven en daarna geen enkele rij.

In onderstaande query is probleem zichtbaar: in deze view is alleen jaar 2024 of hoger beschikbaar. Terwijl tot eind december 2023 budget data wél gewoon werd getoond.

En een uur geleden kon ik 2023 data nog wel oproepen voor twee bedrijven. Daarom lijkt er iets niet consistent.

Helaas nog steeds het geval. Via ander kanaal bewijs aangeleverd dat voor 2023 de budgetten wel degelijk gevuld zijn in 2023.

(Klant) heeft wel degelijk 2023 budgetten voor alle 10 de bedrijven ingevuld, maar als ik query aanroep in Invantive Cloud krijg ik maar voor 2 of 3 (inconsistent) data terug voor budget. Lijkt sinds 2024 pas geval te zijn.