Wat is “engineering support”?

Go to English version

Engineering Support is gespecialiseerde ondersteuning voor nicheplatformen.

Engineering Support biedt premium ondersteuning voor platformen die niet of niet meer volledig worden gedekt door standaardabonnementen. Deze service is beschikbaar bij de volgende plannen:

  • Premium Finance
  • Office Premium
  • OEM-subscriptions

De engineer support service heeft betrekking op platformen met een kleine installed base, hoge volatiliteit, beperkte stabiliteit en/of complexe onboarding. Engineering Support staat verzoeken op uurbasis toe van:

  • Platform-specifieke bugfixes.
  • Platformspecifiek onderhoud.
  • Query’s, workarounds en onderhoud van platformstuurprogramma’s.
  • Ondersteuning voor regressiebugs als gevolg van systeembrede wijzigingen.

Tarieven beginnen vanaf minimaal 2 uur tegen principal consultancy tarief + 25% toeslag voor integratie.

Bugfixes die niet specifiek zijn voor het platform en systeembreed onderhoud blijven inbegrepen in alle standaard abonnementen.

De volgende platformen zijn alleen beschikbaar met technische ondersteuning:

  • Loket
  • Nedap ONS
  • Robaws
  • Yuki