Dit probleem is waarschijnlijk gevolgschade van een ander probleem, omdat de metadata niet goed bepaald kon worden. De metadata wordt eens standaard in de tien uur opnieuw bepaald.
Het andere probleem is te vinden op:
Advies is om over 1 dag nogmaals te proberen of het probleem dan nog optreedt.
Kunt u in uw antwoord aangeven of de foutmelding nog optreedt?
Zo ja, dan is verder onderzoek nodig. Gelieve dan gaarne het request ID van een gefaalde download te vermelden (te vinden in de titelbalk van Invantive Bridge Online Monitoring).
Zo nee, dan deelt het waarschijnlijk dezelfde oorzaak en zal het mogelijk met tussenpauzen opnieuw optreden. Oplossing van bovengenoemd probleem heeft momenteel onze hoogste prioriteit.
De metadata van AFAS Profit inclusief de lijst van getConnectoren wordt voor betere prestaties maar eens in de tijd bij AFAS opgevraagd. De metadata wordt zowel in het geheugen als op schijf bewaard.
De standaardinstelling van 10 uur voor het cachen van metadata kan afwijkend ingesteld worden. De waarde hiervan kan gevarieerd worden door het attribuut metadata-cache-max-age-sec
in te stellen op de gewenste cache levensduur bij de datacontainer van de database (settings*.xml
bij on-premises versies, scherm “Datacontainers” bij Invantive Cloud).