Custom views welke gemaakt zijn startup SQL in Invantive Cloud o.b.v. 2 exact online omgevingen zijn sinds gisteren niet meer beschikbaar in Power BI.
Ik zie wel nog de views die Invantive standaard aanbiedt (en die kan ik wel inladen).
Custom views zijn conform volgende structuur:
create or replace force view AllAdministrations as
select \* from ExactOnlineXML.XML.AllAdministrations@eol
union all
select \* from ExactOnlineXML.XML.AllAdministrations@eol2;
Select query werkt wel in de Universal SQL en geeft ook de juiste data weer.
Nog niets geprobeerd om het op te lossen, allereerst de vraag of dit een probleem is aan de Invantive zijde.
use XXXXXXX@eol,XXXXXXX@eol,XXXXXXX@eol,XXXXXXX@eol,XXXXXXX@eol, XXXXXXX@eol2
;
create or replace force view AllAdministrations as
select \* from ExactOnlineXML.XML.AllAdministrations@eol
union all
select \* from ExactOnlineXML.XML.AllAdministrations@eol2;
create or replace force view GLAccountsCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.GLAccountsIncremental@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.GLAccountsIncremental@eol2;
create or replace force view GLClassificationsCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.GLClassificationsIncremental@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.GLClassificationsIncremental@eol2;
create or replace force view GLAccountClassificationMappingsCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Financial.GLAccountClassificationMappings@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Financial.GLAccountClassificationMappings@eol2;
create or replace force view GLClassificationsIncrementalCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.GLClassificationsIncremental@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.GLClassificationsIncremental@eol2;
create or replace force view AccountsIncrementalCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental@eol2;
create or replace force view TransactionLinesIncrementalCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol2;
create or replace force view BudgetsCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Budget.Budgets@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Budget.Budgets@eol2;
create or replace force view BudgetScenariosCombined as
select \* from ExactOnlineREST.Budget.BudgetScenarios@eol
union all
select \* from ExactOnlineREST.Budget.BudgetScenarios@eol2;
Advies is om op https://bridge-online.GEKOZEN-URL-UIT-ODATA aan te melden als de Invantive Cloud-gebruiker die het rapport vult en te kiezen voor Cache Resetten zoals beschreven in:
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.