Volledige informatie
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) screenshot van de aanvraagdetails in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in More insight with new Bridge Online Monitoring?
Details kunnen worden gevonden door te klikken op de downloadaanvraag die het in dit onderwerp besproken probleem vertegenwoordigt.
De downloadaanvraag bevat meestal een SQL-instructie met zichtbare tabelnaam.
Laat in ieder geval de volgende gegevens zichtbaar blijven van beide kolommen:
- de titelbalk met het aanvraag-ID,
- de statuscode, netwerkgrootte, pad en tijden in de linkerkolom,
- de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
- de gehele rechterkolom inclusief de SQL-instructie, tabelnaam en parameterwaarden.
Bijvoorbeeld:
Controleer de juiste server en gebruiker
Controleer zorgvuldig dat je inlogt op de Bridge Online-website die ook vanuit Power BI wordt gebruikt en met dezelfde gebruikersnaam. Je zult alleen de aanvragen zien van de Invantive Cloud-gebruiker waarmee je op de website bent ingelogd.
Er zijn vier servers in gebruik:
bridge-online.cloudapp-online.cloudbridge-online.invantive.comapp-online.invantive.com
Je kunt de gebruikte server in je script of broncode van de rapportage zien.
Controleer juiste aanvraag en details
Zorg ervoor dat je de aanvraag selecteert om de details weer te geven. Er mag slechts één enkele aanvraag zichtbaar zijn in de screenshot.
Controleer ook zorgvuldig dat de aanvraag een pad heeft met odata4 of apps. Andere aanvragen zijn over het algemeen niet relevant voor dit doel.
Foutmelding en tips per e-mail
Daarnaast ontvangt de Invantive Cloud-gebruiker die de foutmelding heeft meestal een e-mail met een foutmelding en tips op zijn e-mailadres als er een foutmelding is in Power BI, Power Query, Azure Data Factory, Qlik of Tableau.
Advies is om de spam van de getroffen gebruiker te controleren op zulke e-mails verzonden van support@invantive.com.
Ik weet niet hoe ik meer foto’s voor je moet bijvoegen. Ik heb hier nog een keer de foutmelding voor je toegevoegd. Kun je alsjeblieft helpen?
Open alstublieft Monitoring en verstrek de gevraagde informatie zoals beschreven in de bovenstaande post. Voor uitgebreide assistentie wordt het aanbevolen om contact op te nemen met uw lokale applicatiebeheerder of consultant.
ik ben niet in staat geweest je te laten zien wat je vroeg. sinds vanmorgen draait de vernieuw-knop, draait, draait… het eindigt niet… wat niet normaal is… wat is er aan de hand? graag je advies.