Afgelopen week ontving ik op meerdere user accounts in verschillende Exact Online landen een e-mail van Exact Online. In deze e-mail wordt een verandering in de stappen voor het aanmelden op Exact Online aangekondigd: het invoeren van de gebruiker en het wachtwoord gaan van één naar twee stappen: eerst de gebruiker en pas in het volgende venster het wachtwoord.
Exact geeft aan dat dit op korte termijn veranderd gaat worden, maar er wordt geen datum aangegeven.
Hoe gaan de producten van Invantive hiermee om?
Bewuste mail:
Aankondiging van veranderingen aan de inlogpagina van Exact Online
Beste klant,
Goed nieuws! Binnenkort veranderen we de inlogpagina van Exact Online.
We zullen u hieraan herinneren op de dag voordat we de inlogpagina bijwerken.
Na deze wijziging vult u uw naam in op de eerste pagina en klikt u door naar de volgende pagina om uw wachtwoord in te vullen.
Wat er gaat veranderen?
In plaats van dat u uw gebruikersnaam en wachtwoord op dezelfde pagina invult, vult u na de wijziging uw gebruikersnaam in op de eerste pagina en klikt u daarna door naar de tweede pagina om uw wachtwoord in te voeren.Wat verandert er niet?
Uw gebruikersnaam en wachtwoord veranderen niet. Deze blijven hetzelfde en hiermee kunt u nog steeds inloggen.De URL van de inlogpagina voor Exact Online verandert ook niet. Als u de pagina hebt opgeslagen in uw favorieten, blijft deze link gewoon werken.
Waarom deze wijziging?
Hier bij Exact streven we er altijd naar om technische ontwikkelingen voor te blijven en ons product en haar toegankelijkheid zo modern en toekomstbestendig mogelijk te maken. Met deze wijziging kunnen we de producten van Exact in de toekomst nog toegankelijker maken.Hebt u nog vragen?
Neem dan contact op met support@exactonline.beMet vriendelijke groet,
Team Exact