Exact_TransactionsLines blijft ergens op hangen?

Hallo,

Op de een of andere manier blijft de refresh op ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol “hangen” in PowerBI.
Ik krijg geen foutmelding maar er gebeurd verder niets.
De andere bestanden worden gerefreshd dus de auth key lijkt me dan goed.
Waar kan ik aan zien waarop de refresh blijft hangen ?
image

Zou je het nog een keer willen proberen? Dan kijken we mee in de logging of we wat kunnen zien.

Heb je een idee uit hoeveel rijen de tabel ongeveer bestaat? Over hoeveel administraties?

Ik ben de refresh vanaf 10.10 uur weer aan het draaien. Ook nu op 24.9 MB lijkt deze weer ergens op te hangen. Normaal gesproken flitst alles in een paar minuten er doorheen.

Het is nu 11.00 uur en alles loopt nu wel door.
Is er te zien waarop de refresh stagneerde ?

Ik zie dat de download ondertussen is afgerond. Er was geen antwoord uit cache mogelijk dus alle bijna 1 miljoen rijen moesten opnieuw bij Exact Online opgehaald worden. Dat kostte 16 minuten downloadtijd.

De komende tijd zal er antwoord gegeven worden uit cache of uit de tijdelijke opslag van de incremental tabellen. Hierdoor zou het weer snel moeten zijn. Na een vastgestelde tijd (volgens mij nu maximaal 30 dagen) zal er weer een volledige download gedaan worden bij Exact Online.

Vanuit mijn thuiswerkplek lijkt nu weer hetzelfde te gebeuren. bestand blijft na dezelfde 20Mb hangen. Waaraan kan ik zien wat er aan de hand is ?

U kunt de Bridge Online monitoring openen via het menu in Invantive Cloud, of via deze link: Bridge Online monitoring zoals verder uitgelegd in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring.