Ons bestaande PowerBI-model kan niet meer worden ververst.
Ik krijg onderstaande foutmelding:
De sleutel komt met geen enkele rij in de tabel overeen.
Ons bestaande PowerBI-model kan niet meer worden ververst.
Ik krijg onderstaande foutmelding:
De melding in de Bridge Online Monitoring toont het volgende probleem:
itgenoda494
eol: De datacontainer moet gerepareerd worden.
Vernieuw de aanmeldgegevens op de datacontainer en probeer het opnieuw.
De stappen om dit op te lossen staan beschreven in Autorisatie vernieuwen vereenvoudigd met Bring Your Own App op Exact Online, en zijn basically:
Door de overgang naar Premium zijn waarschijnlijk de opgeslagen aanmeldtokens ongeldig geworden. Daarom moet er opnieuw geautoriseerd worden.
De foutmelding:
is in de praktijk meestal een (enigszins verwarrende) foutmelding van Power BI zelf bij het terugzoeken van een tabelnaam in de lijst van tabellen. Een elegantere foutmelding was geweest: “Deze tabel … bestaat niet.”
In de query in Power Query zal deze foutmelding waarschijnlijk terug te vinden zijn in de Navigatie-stap.
Ik heb de beschreven stappen doorlopen. Toch blijf ik dezelfde foutmelding krijgen.Maar eerlijk gezegd weet ik niet precies wat jullie bedoelen met “Door de overgang naar Premium zijn waarschijnlijk de opgeslagen aanmeldtokens ongeldig geworden. Daarom moet er opnieuw aangemeld worden.”
Staat er een foutmelding in de Bridge Online monitoring? Zo ja, dan graag delen.
Advies is om contact op te nemen met de persoon die de gratis Invantive-uitlegsessie heeft gehad om zorgvuldig de documentatie in de link te bestuderen.
Als de foutmelding “De sleutel komt met geen enkele rij in de tabel overeen.” nog is, dan is dit een Power BI-foutmelding die zijn oorzaak niet in Invantive Cloud vindt.
Advies is om hiervoor contact op te nemen met de ontwikkelaar van de Power Query-query en deze vragen deze te bestuderen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.