Foutmelding inloggen met query tool op visma.net - itgenoap014

Als we proberen in te loggen op visma.net via de query tool krijgen we onderstaande foutmelding:

itgenoap014
Ooops!
Something went wrong while processing your request.
We advise you to close the browser and try again later.
In case the problem persists, please contact your customer support and forward this error-ID 0c6c603c-762b-42ad-a6e8-84c0c7d9c3ac so we can track the issue.
Visma status
Our status page shows the current status of Visma services. Visit to get the latest information.
A connection to the database ‘Visma\Visma.net Financials’ could not be established as user ‘’.
Could not log on.

Advies is om te beginnen met installatie van de laatste 22.0 release, te vinden op https://releasenotes.invantive.com. Visma heeft met 9.33 een aantal ongedocumenteerde breaking changes doorgevoerd waardoor een aantal koppelingsproducten niet meer werken. Op dit moment is er vanuit Visma geen plan om deze te herstellen. Daarom wordt voorlopig gewerkt met de metadata van release 9.32. Aangezien men binnenkort Visma Connect wil introduceren is er een gerede kans dat er nog meer wijzigingen in het verschiet liggen.

Hebben nu versie 22.0.544-PROD+3830 en krijg nu onderstaande foutmelding:
{“error”:“invalid_client”,“error_description”:“Client authentication failed.”,“error_uri”:“”}

Is het mogelijk om de volledige foutmelding inclusief foutcode (itgenxxx999) op te nemen?

Na herstart server werkt het wel.

1 like