We proberen via invantive cloud een nieuwe database aan te maken om zo data op te halen vanuit Visma.net, maar hier krijgen we onderstaande foutmeldingen:
itgenscr710
De verbindingstest is mislukt.
Geen provider beschikbaar om de gevraagde OAuth-token ophalen af te handelen.
Heeft u een lijst van providers opgegeven?
Probeer s.v.p. nogmaals.
Het eerste is een vertaalprobleem. De melding bij itgenscr711 had moeten luiden:
The connection test failed to complete within the allowed duration of 30 seconds (with theoretical maximum of 3600 seconds).
Het tweede is een probleem bij de registratie van nieuwe Visma.net databases. Dit probleem is reproduceerbaar. Hier zal een onderzoek naar gedaan worden. De foutcodes itgenscr710 en itgenscr711 zijn recent geintroduceerd als verfijning van de (nog) minder duidelijke foutcode itgencmr407 (zie Itgencmr407 foutmelding bij registratie nieuwe Exact Online-database).
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.