Dank voor de aanvulling. Er zijn geen aanpassingen geweest voor dit probleem.
Het gaat om een grotere dataset blijkt uit Itgenboe241 - De gegevensdownload werd geannuleerd na .., waarschijnlijk door de gebruiker; dan is Power BI Premium per User zonder meer aan te raden.
M.b.t. foutmelding:
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
- de titelbalk met de request ID,
- de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
- de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
- de gehele rechterkolom.
Verder advies is om de volgende acties uit te voeren uit vorige topic:
- Vindt de download plaats via Power BI Desktop, Power Query in Excel of PowerBI.com?
- Treedt ook een foutmelding op bij het downloaden van de URL uit het verzoek via
curl
(gebruikcurl --user USER:PWD URL
met hoofdletters vervangen door de waardes). - Indien PowerBI.com: probeer dezelfde download via Power BI Desktop rechtstreeks (dus niet via een dataset op PowerBI.com). Lukt het dan wel?